Zamówienia i Wysyłka
Jak dokonać zakupów w sklepie?
- Wystarczy zapoznać się z ofertą naszego sklepu, wybrać interesujące nas produkty i dodać je do koszyka.
- Należy przejść do koszyka z produktami poprzez kliknięcie na ikonę koszyka w prawym górym rogu.
- Zostaliśmy przekierowani na stronę naszego koszyka. Tutaj możemy upewnić się jakie produkty chcemy zamówić a także edytować ilość zamawianych sztuk. Jeśli posiadamy kod rabatowy lub upominkowy i chcemy go użyć w stosunku do aktualnego zamówienia należy wpisać go w wolne pole i kliknąć przycisk „ZASTOSUJ KUPON”. Zamówienie zostanie przeliczone i zmieni się kwota do zapłaty. Jeśli wszystko się zgadza i chcemy przejść dalej, klikamy zielony przycisk „PRZEJDŹ DO KASY”.
- Następnie musimy dokonać wyceny kosztu przesyłki wpisując kraj, miasto oraz kod pocztowy na który ma zostać doręczona przesyłka. Możemy stworzyć konto w sklepie zaznaczając opcję „STWORZYĆ KONTO?”. Możemy również dodać adres wysyłkowy jeśli jest inny niż rozliczeniowy , jeżeli adres do wysyłki jest taki sam jak rozliczeniowy odznaczamy pole „WYSŁAĆ NA INNY ADRES”. Poniżej możemy dodać uwagi do zamówienia i kupon rabatowy. Po uzupełnieniu powyższych danych należy zdecydować się na sposób wysyłki oraz formę płatności za zamówienie , zaakceptować regulamin i nacisnąć przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”
- Można również złożyć zamówienie poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie
Akceptowane formy płatności i wysyłki za zamówienie
Akceptujemy następujące formy płatności:
- Szybki przelew online / Blik
- Tradycyjny przelew bankowy
- Płatność za pobraniem
- Ceny oraz sposoby wysyłki znajdują Państwo pod linkiem: Kalkulator kosztów dostawy
Zasady i czas realizacji zamówień
- Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego towaru oraz od sposobu dostawy. W przypadku braku towaru lub kiedy towar jest na zamówienie o terminie realizacji poinformujemy Państwa niezwłocznie poprzez email lub telefonicznie.
- Kiedy wszystkie zamówione przez Państwa produkty są dostępne, towar wysyłamy w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia lub w przypadku płatności z góry od momentu zaksiegowania pieniędzy. W przypadku zamówień złożonych w weekend lub poniedziałek, towar wysyłamy w ciągu 48 godzin.
- Paczki nadawane są tylko i wyłącznie w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu jej doręczenia.
- Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki, adresu, pod jaki ma zostać dostarczona, a także potencjalnych, całkowicie niezależnych od nas i naszych partnerów zdarzeń losowych, jak np. wyjątkowo niekorzystne warunki pogodowe, awarie techniczne, itp. W przypadku firm kurierskich czas ten wynosi na ogół 1-2 dni robocze.
- Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy skierować się bezpośrednio do sekcji z odpowiedziami na często zadawane pytania (FAQ) znajdujących się na stronach internetowych niżej wymienionych przewoźników lub skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail z ich działem obsługi klienta: kontakt Inpost , kontakt dpd , kontakt fedex , kontakt dhl, kontakt ups ,
Księgowanie płatności i dane kont bankowych
- W przypadku płatności zwykłym przelewem, czas doręczenia paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), który zwykle nie przekracza 3 dni roboczych.
- Dane do płatności znajdą Państwo w zakładce kontakt
- Jako odbiorcę przelewu prosimy wpisać “Bombilla Ltd”. W tytule przelewu numer Państwa zamówienia.
- Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia, w przypadku gdy płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty złożenia zamówienia).
- W przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności online, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie kilka minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.
Zasady sprzedaży i wysyłki nasion konopi indyjskich
- Nie wysyłamy nasion konopi indyjskich do państw, w których są one nielegalne. Aby zamówić produkty dostępne na stronie sidbank.pl musisz mieć skończone 18 lat – jeżeli nie jesteś pełnoletni, jak najszybciej opuść tę stronę .
- W większości krajów Unii Europejskiej takich jak Holandia, Polska, Hiszpania, Belgia, Republika Czeska, Austria, Wielka Brytania, Irlandia, Dania, Włochy oraz w Szwajcarii posiadanie i handel nasionami marihuany jest dozwolone, co nie znaczy, że tak jest i w Twoim kraju. Radzimy upewnić się przed zamówieniem o jego zgodność z miejscowym prawem, ponieważ w świetle prawa zamawiający bierze na siebie całą odpowiedzialność ew. naruszenia przepisów. Nie wysyłamy nasion do USA oraz Niemiec.
- W krajach gdzie uprawa konopi jest nielegalna należy traktować nasze produkty wyłącznie jako produkt kolekcjonerski. Wszystkie informacje zawarte w opisach nasion marihuany oraz na opakowaniach, służą celom edukacyjnym i kolekcjonerskim i nie są zachętą do łamania prawa. Wyłącznym właścicielem praw do opisów towarów oraz zdjęć są producenci tych produktów.
- Kiełkowanie nasion marihuany oraz uprawa konopi indyjskiej jest zagrożona karą pozbawienia wolności.
- Nasiona marihuany na sztuki wysyłamy w opakowaniach zastępczych. W tym przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu.
- Nie udzielamy również porad dotyczących uprawy oraz kiełkowania nasion konopi indyjskich.
- Jeśli z jakiegoś powodu chcą Państwo anulować zamówienie prosimy zrobić to jak najszybciej poprzez email lub telefonicznie. Dzięki temu nie narażą nas Państwo na koszty wysyłki w dwie strony.
- Przed złożeniem zamówienia zawsze możesz samodzielnie dokonać zmiany adresu dostawy poprzez modyfikację w swoim panelu zamówień lub dodanie innego adresu dostawy podczas składania zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia nie możesz samodzielnie zmienić adresu dostawy, jednak jeśli towar nie został jeszcze spakowany i wysłany możesz napisać do nas lub zadzwonić i poprosić o modyfikację adresu.
- Jeśli towar został wysłany i nie było jeszcze pierwszej próby doręczenia obsługa sklepu może w pewnych wypadkach za pośrednictwem firmy kurierskiej zmienić adres doręczenia.
Do jakich krajów wysyłamy paczki?
- Przesyłki wysyłamy do krajów znajdujących się na terenie Unii Europejskiej. Ceny przesyłek w UE mogą Państwo sprawdzić w:
- Wysyłka do krajów z poza obszaru Unii Europejskiej tylko po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedawcą.
- Jako sprzedawca nie mamy bezpośredniego wpływu na godziny w jakich kurierzy doręczają przesyłki. Wyjątkiem są dodatkowo płatne usługi: doręczenie przesyłki w następnym dniu roboczym do godziny 10:00: + 25 zł, doręczenie przesyłki w następnym dniu roboczym do godziny 12:00: + 15 zł. Standardowe przesyłki dostarczane są zazwyczaj:na adresy firm w godzinach 9-16, do mieszkań prywatnych w godzinach popołudniowych.
- Zazwyczaj przed doręczeniem przesyłki kurier kontaktuje się z Państwem telefonicznie choć nie ma takiego obowiązku. Jeśli kurier nie zastanie Państwa w domu, może zostawić przesyłkę w punkcie odbioru osobistego (parcel shop) o czym zostaniecie Państwo poinformowani sms`em lub/i e-mailem.
- Sugerujemy aby sprawdzać monitoring przesyłki i w przypadku pierwszego niedoręczenia przesyłki skontaktować się z nami lub firmą kurierską i podać alternatywny adres pod którym kurier zastanie odbiorcę lub osobę upoważnioną. Kontakt do spedytorów: kontakt Inpost, kontakt dpd , kontakt fedex , kontakt ups
Przydatne informacje
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
- Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, wówczas można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt nie nosi trwałych śladów użytkowania w rozumieniu takim, że będzie dostarczony w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż jako nowy produkt. W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie, należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.
- Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie tego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć Sprzedawcy albo elektroniczną wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres sklep@sidbank.pl lub wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku papierowym pocztą tradycyjną na adres: BOMBILLA LTD 27 Old Gloucester Street WC1N 3AX LONDON UNITED KINGDOM. Oświadczenie to Konsument może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca udostępnia wzór formularza tutaj. W zależności od wyboru Konsumenta ustawowy formularz może zostać przesłany zarówno pocztą elektroniczną (jako plik będący załącznikiem do e-maila) jak i pocztą tradycyjną (czyli na nośniku papierowym). Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy za pośrednictwem Poczty na adres: BOMBILLA LTD 27 Old Gloucester Street WC1N 3AX LONDON UNITED KINGDOM. Więcej informacji znajdą Państwo w Regulaminie.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionych Towarów, w tym dotyczące przebiegu realizacji zamówienia i zwrotów należy składać pocztą email na adres sklep@sidbank.pl. Zgłoszenie reklamacji dotyczącej niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem oraz reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki w transporcie powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż 3 dni od momentu odbioru przesyłki z zamówieniem. Sprzedawca informuje, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Kupujący ma prawo (zgodnie z ustawą Prawo przewozowe) do zwrócenia się do dostarczyciela z żądaniem sporządzenia protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Protokół powinien być sporządzony w obecności kuriera oraz zawierać zdjęcia (z datownikiem) stwierdzonej niezgodności, co pozwoli sprzedawcy na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Reklamacje złożone po 3 dniach od momentu odbioru przesyłki oraz bez sporządzonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane. Zgłoszenie reklamacji dotyczącej stanu przesyłki odbieranej w paczkomacie InPost należy dokonać korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, w którym należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny zostanie wysłany na adres e-mail Klienta. Należy go wypełnić w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli Klient tego nie zrobi, paczka zostanie odesłana do nadawcy. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki można zgłosić nie później niż w terminie 7 dni od daty odbioru. W tej sytuacji konieczne jest udanie się z reklamowaną przesyłką do placówki InPost oraz sporządzenie protokołu szkody w placówce.
- Zalecamy również aby składali Państwo reklamację bezpośrednio u spedytora poprzez specjalne formularze reklamacyjne: reklamacja Inpost , reklamacja Fedex , reklamacja Dpd , reklamacja Ups , reklamacja Dhl
- Do pakowania przesyłek stosujemy następujące materiały: karton , czarny strecz , koperty bąbelkowe , brązowa taśma pakowa. Opakowanie w żaden sposób nie zdradza zawartości.
- Do każdej przesyłki dodajemy różne gratisy. W paczkach będziecie mogli znaleźć: gazety , wlepki , zapalniczki , nasionka feminizowane , smycze , ulotki , bletki itp. Skład dodatków się zmienia i w każdej paczce może być inny.
- Co predysponuje do otrzymania rabatu i na jakich zasadach jest przydzielany: Przede wszystkim systematyczne zakupy. Dla naszych stałych klientów przewidujemy największe zniżki. Jeśli chcesz dokonać zakupów za większą kwotę skontaktuj się z nami ustalimy rabat indywidualnie. Na każde wydane 100zł na nasiona dodajemy 1 nasionko feminizowane gratis. Dodajemy nasiona takie jakie mamy w danym momencie na stanie. Nie łączymy oferty rabatowej z ofertą otrzymania gratisowych nasion. Ty wybierasz – pestki lub rabat. Nie łączymy ofert rabatowych z pre-orderami. Oferta rabatowa nie dotyczy nasion, które są aktualnie w promocji.
- Rabaty na nasiona: Przy zamówieniu powyżej 1000pln – 10% zniżki, powyżej 2000 – 15%. Dla stałych klientów oraz do większych zamówień dodajemy bony rabatowe na 10% lub 20%, które można wykorzystać przy następnych zakupach. Wysyłka gratis dla zamówień powyżej 300zł. Rabat można zamienić na gratisowe nasionka Feminizowane.
- Wszystkie dane podawane na naszej stronie są przesyłane do nas poprzez szyfrowane połączenie potwierdzone certyfikatem SSL. Strona znajduje się na serwerze zagranicznym. Jesteśmy legalnie działającą firmą na terenie UE. Możesz bezpiecznie skontaktować się z nami poprzez szyfrowany czat na stronie. Pocztę email: sidbank2@protonmail.com. Aplikację telegram lub signal na numer: +44 7546469737.
- Tak wysyłamy przesyłki za pobraniem.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne ?
- Informacje na stronie sidbank, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Jednak według obowiązującego prawa prezentowane produkty oraz ceny na stronie internetowej są jedynie PREZENTACJĄ i stanowią tylko zaproszenie do składania oferty kupna. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny podanej na stronie internetowej.
- Nie jesteśmy sklepem stacjonarnym. Odbiór towaru odbywa się z biura magazynu pośredniczącej firmy wysyłkowej lub punktów odbioru firm spedycyjnych.
Czy muszę rejestrować konto w sklepie żeby dokonać zakupów?
Aby dokonać zakupów w sklepie nie trzeba rejestrować konta. Można dokonać zakupów bez rejestracji jednak założenie konta wiąże się z dodatkowymi korzyściami.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego w sekcji kontakt.